Koh Tao

  Idag pratade Johan med Chris nere på Tao..
Så vi bestämde oss för att åka ner i Februari och stanna i två månader!
Imorgon blir det alltså en sväng till Kilroy för att se om det finns några schyssta biljetter... =)

  Chris sa även att Honey & Chuckie fortfarande hänger omkring i Mae Haad och verkar må bra!
Jag blev jätteglad när jag fick höra detta eftersom jag träffade en fransman sist vi var där, som berättade att han planerade på att ta med sig Honey hem till Frankrike! Efter samtalet med honom grät jag... men nu vet jag att hon är där hon hör hemma! Huvudgatan i Mae Haad, 7 Eleven @ night.
Därav är hon även kallad "Seven" av Chris, medan djurkliniken kallar henne "Cutiepie", men hon kommer alltid vara min Honey!

  Den här veckan börjar skolan, samtidigt som jag fortsätter jobba, så nu har jag fullt upp.
Blir helt yr när jag tänker på resor, födelsedagar, kommande helger etc..
Allt känns så långt bort!

  Imorgon är jag däremot ledig, och ska passa på att spendera den med min älskling!
Nu äter jag varma mackor och ska snart krypa ner i sängen och glo på TV med honom...
Får skriva något vettigt någon annan gång.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: T

Sötnosen, va roligt att ni ska åka iväg igen! två härliga månader tillbaka till värmen i thailand! Har ni hittat biljetter än?

Håller skolan endast på fram till jul eller? Du får skriva och berätta om folket i klassen och hur det är att läsa finska :)

Pusss love you babe

2008-08-28 @ 04:12:14
URL: http://onedostre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: