Många bollar i luften?

  Det var planerat att jag skulle träna 19.00 med Caroline, men så ringer pappa och säger att mamma vill bjuda med mig och Johan på något Steakhouse i Hornstull...
Har ju inte umgåtts så mycket med mamsen på sistonde så jag kunde bara inte säga nej!

  Ska vara där om mindre än en halvtimme men jag kände för att skriva något lite snabbt så där..

Biljetter till Thailand är bokade!

 
Flyger via Kiev till BKK och direkt därifrån till Koh Samui, tar Lomprayah direkt till Koh Tao!
Så det blir en lååång resa men det är det värt! Vi har ingen större lust att vara i Bangkok, vi har redan sett och gjort det mesta där och den staden är så stressig så den tar på krafterna, nej vi vill hem till Tao och hundarna!!

  Så idag var dessutom min första finska-lektion, känns lite underligt och väldigt påfrestande!
Hur som helst är jag inställd på att göra mitt allra bästa och förhoppningsvis så räcker det.
Jobbar fredag och söndag så det blir väl till att plugga på lördag?

Måste skynda mig iväg nu!
Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: