30 dgr kvar

  Nu är julen avklarad! Skönt!
Det blev mycket god mat och ett par fina julklappar. Jag är nöjd. Bättre kunde det nog inte ha blivit.
Är tillbaka på jobbet och fy vad tråkigt det är :)
Det är väldigt lugnt idag hur som helst så man behöver ju inte arbeta ihjäl sig, haha.

  Idag ska lilltjejen lämnas tillbaka, sorgligt. Hon tror nämligen att jag är hennes mamma.
Kommer sakna henne fruktansvärt mycket. Men en sak är jag glad över. Igår, på julafton, lärde hon sig nämligen "vacker tass"! Sjukt sött när hon lyfter upp den!

  Nu är det med andra ord jobb som gäller fram tills vi åker. Gymmet ska man ju börja gå till igen också, men man har ju lite överseende när det är jul och så. Ångesten kan slänga sig i väggen! Jag tycker om julskinka!
Träningen kan vänta till 2009, men då jäklar ska jag ligga i!

  Ska kila ut till fiket nu igen.. bara 1h 40 min kvar, wohoo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: