5 dagar, + 1 månad

  Jag är numera extramamma till den lilla valpen Pepsi, and I love it!
Hon är världens busigaste lilla charmtroll och lyfter upp vardagen =)
  Denna 4-månaders bebis hämtades idag och stannar ända till och med juldagen!

För övrigt har jag och Johan haft storstädning idag, massa skräp som hittat hem till soptunnan.
Som en liten belöning var vi på bio och såg "Yesman".

  Skolan är slut för min del och nu är det bara jobb och valp till dess att vi åker.
Har aldrig längtat såhär mycket, samtidigt som det känns overkligt att åka ner igen.
Få se hur alla mår och vad som ändrats, en av instruktörerna har ju blivit pappa till en liten pojke!
En av tjejerna i receptionen har blivit mamma till en mops.
Ska bli kul och se dessa nya minisar =)
Få träffa "husmor" Sao på vårt guesthouse, underbar människa, henne ska jag nog köpa en lite present åt.
För att hon är som hon är.  Min mammafigur under de 6 månader vi var där senast.
Kanske kika in i Chris hus och se vilka förändringar som skett där =)
Och självklart, mest av allt saknar jag mina kära gatuhundar!

  Nu vill lilltjejen ha uppmärksamhet, hon snor skor, skrubborste, kläder...!
Alltid någonting på gång med den här lilla tjejen i närheten!

Pepsi i garderoben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: