Bangkok + Udon Thani + Nong Khai

  En liten sammanfattning av tiden här nere:

11/8/09

Kom till Thailand, besökte ett kontor inne i Bangkok med min mor och moster.
Mötte upp min kusin i ett köpcenter och åt lunch.
Spenderade natten hemma hos henne och hennes familj.

12/8/09

Jag, mamma och moster åker buss upp till Udon Thani.
Träffar fler mostrar, kusin, kusinbarn och deras barn. Jag och mamma sover på hotell.

13/8/09

Besökte ännu ett kontor.
Var i Namsoi och besökte mormor och morfars grav. Med en moster, mamma och ett kusinbarn.
Badade i poolen på hotellet med min kusins barnbarn som är 3år och 4 månader.

14/8/09

Var på ett köpcenter till och åt nudelsoppa till frukost. Yummy!
Besökte en utomhusmarknad med massvis av mat, där vi inhandlade allt inför middagen.
Badade igen med lilltjejen och hennes storebror i poolen vid hotellet.

15/8/09

De flesta i släkten från Udon Thani plus jag och mamma åkte till Nong Khai och mötte upp fler släktingar för lunch.
Besökte tempel och var hos mormor och morfar igen.

16/8/09

Jag, mamma och moster tar bussen tillbaka till Bangkok.
Vi sover på hotell och NaMao kommer och äter middag med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: