BCD-problem

  Tror ni jag blev lagom besviken när jag kom till affären idag, provade en Mares Icon för det jättebra priset och insåg att den var alldeles för stor! =( Strl. S..
  Så jag var kvar ett tag och fick prova lite annat och fick veta paketpriser på regulator och BCD..
Inte så kul med tanke på att priserna då ruschade raka vägen upp mot himlen!

  När jag gick därifrån hade ju hoppet sjunkit en aning men jag fortsatte till nästa ställe som hjälpt mig när jag ville få tag på en Mares Aliikai. Den finns tyvärr inte längre i Sverige i min storlek, så de hade beställt en Mares Pegasus i samma storlek.
Självklart var även den för stor! S funkar visst bara för mig i shedive-produkter, för övrigt är jag visst en XS.
Snälla som dem var så beställde de in en Pegasus i strl XS till imorgon, den ligger på 3500:- och jag får även köpa ett bra reg.set till ett rabatterat pris =)
  Förhoppningsvis sitter den fint, annars är jag tvungen att gå upp i pris och köpa en Mares Kaila. En riktigt bekväm och bra bcd, men det är ingen vingväst. Vilket alla de andra är, och jag är ganska sugen på det...
  Jaja, får se imorgon hur det blir helt enkelt.
Vill verkligen få det här överstökat! Är ju bara 13 dgr tills vi åker!

För övrigt ska jag till tandläkaren imorgon och få min dom.
Får se om han går med på att plocka ut 3-4 av mina tänder, haha.
I sådana fall kommer en opereras ut på fredag och jag kommer ha en helg då jag är beroende av Citodon p.g.a. smärta i käften!
  Ska också med mamma imorgon till hennes kompis och äta thaimat och leka med en 3 månaders bebi! =) Mysigt!




Love.


Övre bilden: Mares Aliikai
Nedre bilden: Mares Pegasus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: