090630

  Ännu en dag ute i det vackra vädret =)
Jag sov läänge idag så det var bara upp och hoppa när mamma frågade om jag och Johan ville äta lunch med henne.
Det blev mumsig sushi-buffé på nr 8. Yummy!
  Sedan gav vi oss av till Tessinparken och stekte i någon timme. Gick in på Fältöversten och jag köpte ett par gråa och ett par ljusgula jeansshort på BikBoks rea.
Vääldigt svårt att hitta ngt som passar över min platta rumpa.
  Efter en snabb visit därinne fortsatte vi vidare mot Jade Travel och prel.bokade en biljett åt mamma, så hon åker kanske ner med oss! =) I sådana fall så börjar nog mitt nya liv i Thailand med en resa upp norr.
Vi får la se helt enkelt.      

  Nu håller baby på och fixar potatis. Det blir visst fiskpinnar till middag, slappt. =)  
Så jag måste nog kila ut och se om det finns något att göra.

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: