Tråk.

Fruktänsvärt trött idag. Orkar knappt hålla ögonen öppna...
Somnade strax efter tolv och vaknade vid sju, så jag har ju fått tillräckligt med sömn, men de senaste mornarna har det känts som att jag börjar bli sjuk...

I alla fall, igår kom ju Craigs lilla kisse över. Och gud så söt hon var! (Hon har inget namn).
Hon vägde nästan ingenting och var en aning mindre än Zebra, antagligen är hon inte så gammal.
Hur som helst så funkade dem ganska bra tillsammans så vi ska prova att ha henne hos oss några gånger innan Craig drar iväg, så att vi inte står där med en katt vi inte vet vad vi ska göra av!

Jag tror att Zebra blev lite kääääär =D

Tog några bilder på henne, men dem kommer upp lite senare eftersom jag inte har kameran med mig.


För övrigt så är det ännu en heldag i shopen.



Lee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: