Blablabla.

Det blev inte så att jag åkte ut med båten igår, gjorde en testrunda med cupcakes istället.
Vi har ju gasolspis/ugn här, så temperaturen är omöjlig att hålla koll på. 5 av 8 blev okey =P
Om det inte blir jobb imorgon (jag vet att båten är inställd på morgonen) så tänkte jag göra ett nytt gäng.
Förhoppningsvis blir dem smarrigare!


Efter att Justin kommit tillbaka upptäckte vi några mörka "bubblor" på hans öron. Så idag fick han åka ryggsäck in till djurkliniken så att dem fick kika på det. Och såklart var det något av det absolut äckligaste som finns; ett helt gäng av fästingar! Han fick medicin i nacken och avmaskningstablett på plats och vi köpte med samma kur åt Zebra.


Imorgon ska vi fira Halloween så det är meningen att alla ska komma utklädda till Nam's bar.
Frågan är bara; till vad?!
Jag har världens idétorka! =/


Nu ska jag snart äta min pizza men parmaskinka som jag beställt, yummy!
Är alldeles för trött för att gå ut och äta eller laga något.
Jobbade nämligen idag på eftermiddagen och nu när jag varit ledig ett par dagar så tar det verkligen, kan jag lova!


Love.



Kommentarer
Postat av: King of Sairee

Fyfan! Katterna hade jag glömt. Jag får erkänna såhär, när jag fått i mig några öl, att man får lite längtan tillbaka. Men man glömmer ju det dåliga. Hoppas att ni har det bra och hälsa alla.

/KOF

2009-10-30 @ 19:14:53
Postat av: Natalie

Haha! Bra där, du måste ju ge det en andra chans! =)

Vi mår bra och Johan hälsar också!

2009-11-03 @ 07:16:26
URL: http://natteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: