Hitta Nemo.

Äntligen! Nu har jag fått bort texten över headern och bytt profilbild!
Hur man får profilbilden längre till vänster orkar inte jag fundera över just nu, så det får vara..

Sitter hemma ensam, eller ja Luke är inne på sitt rum. Johan fick jobb i sista sekund, en fundiver som bestämde sig för att göra klart sin "advanced-kurs" och Chris är i shopen.
Jag tänkte kika på "Hitta Nemo".
Vi började disskutera fiskarna i filmen tidigare idag i dykshopen så jag blev sugen på att se den igen. Det var ett tag sedan jag såg den sist och ni måste ju hålla med om att den är riktigt bra?! =)

Men först; lite facebook-poker! =)
Börjar ju bli ganska duktig nu hehe


Bild på Johan från förra året.







Bilden är inte särskilt bra men här är en
"Nemo"-familj som bor på dyksajten "Twins";





"Bubbles bubbles bubbles".
Love it!




Nat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: