090923

Idag kunde jag jobbat både för- och eftermiddag på Easy Divers, men var tvungen att tacka nej.
Känns som att jag håller på att åka på en förkylning, så jag bestämde mig för att ta en vilodag.
Vill inte bli jättesjuk och behöva ligga hemma i en vecka eller så.




Har mailat med min tandläkare. Inte världens bästa nyheter kanske.
Den bra delen är att jag antagligen kommer få tillbaka känseln i hakan/läppen. Den lite sämre delen är att det kan ta 2 år innan det blir helt normalt igen.

En annan nyhet är att jag i söndags tog min allra sista antidepp-tablett! (I alla fall för nu).
Och jag mår faktiskt bra! :)

Jaja, nu ska jag krypa ner i sängen och kika på OC. Som alltid när jag är ledig.

Nat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: