090930

Godmorgon!
Jag har precis varit iväg och ätit frukost med Johan. Nu har han åkt till Ban's för att starta en advanced kurs med Mia från Sverige. Själv ska jag snart ner till Easy Divers och möta upp Chris. Han ska fixa någonting på banken och för det måste han ha med sig någon som har thailändskt id-kort och pass. Alltså jag :P
Så ikväll är det dags för poker igen! Skulle egentligen spelat igår, men eftersom Pam fyllde år så sköt vi fram det.

Nu på morgonen är jag ledig och jag hoppas att jag inte behöver åka ut på eftermiddagen. Känner verkligen att en hel dags vila skulle sitta utmärkt! Dessutom är det väääldigt blåsigt ute.
Läste om en tyfon som för tillfället är över Vietnam, den kommer tydligen träffa nordöstra Thailand ikväll/inatt och jag hoppas verkligen inte att mina släktingar får det jobbigt!
På tal om dem, kom på att jag måste kika in på posten för att se om de skickat ner mina viktiga pappren.. Hm..


Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: