100401.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SOFIA! :)


Ännu en heldag i dykshopen. Måste medge att den här dagen gått väldigt långsamt.
Vill bara hem och slänga mig i soffan :) men ikväll är det Chris' pappas sista kväll här, så det blir hejdå-middag istället.

Här på jobbet har positionerna ändrats lite, eftersom vi behöver mer staff nu när vi har två båtar.
Så Tom har gått och blivit chef, han är inte i den så kallade poolen längre. Själv har man blivit "top"-leader. Vilket innebär mer ansvar över Divemaster teamet, och vid min sida har jag Dani :)

Rubén som jag jobbade med tidigare har blivit klar med sin instruktörskurs nu. Grattis! :)
Så han går runt här och är en aning full, ganska kul och se, för det händer inte ofta att han dricker hehe.
Sen så försöker han ju supa ner oss andra, så här sitter jag på arbetstid och dricker Tiger-öl. Illa... ;)


Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: