Alla hjärtans, Samui och ny kattunge...

Igår var det ju alla hjärtans dag och det firades med middag på Thipwimarn men Johan, Chris och P'Kul. :)
Hade utsikt över Koh Tao och emellanåt dök det upp ett par fyrverkerier..
Mysigt ställe, god mat och fin utsikt, men vi var alla besvikna på servicen. Tror att han som serverade oss var rätt så ny... men killarna fick i alla fall en varsin ros som dem gav till mig och P'Kul. Haha.






Hur som helst så var det en bra dag och nu så jobbar jag bara idag sen drar jag till Koh Samui med Sam imorgon.
Direkt när jag kommer tillbaka ska jag åka och hämta min nya lilla bebis :D
Vill att det ska vara onsdag nu! Hihi
Har gjort iordning massa i sovrummet eftersom han ska bo där inne ett par dagar (med Zebra såklart).
Och lille Zebra verkar förstå att något är på gång, han är jätte mammig och samtidigt fruktansvärt busig! Men ändå såå söt!

Nu ska jag försöka jobba lite... :P



Natalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: