100727.

Hej...
Har inte blivit så mycket skrivande eftersom jag jobbat så mycket på sistonde.
Tom (min DM-chef) åkte på Denguefeber och var borta från jobbet i ca.2 veckor så under tiden fick jag försöka hålla koll på läget...
Han mår i alla fall bättre nu och är tillbaka och jobbar på som vanligt.

Annars så har det inte hänt så mycket.
Eller jo, Luke som äger huset vi hyr rum i har också flyttat in här med sin flickvän Michelle, en liten honkatt och en stor tik.
Kissen heter Twiglet och hunden heter Maggie.

Kissen är väldigt skrajsen så när hon är ute och busar så får mina katter + Justin vara i sovrummen och vice versa.
Skitjobbigt, för det har gått nästan 2 veckor redan och för några dagar sedan så skaffade Luke två burar som Twiglet och Zebra får sitta i bredvid varandra för att försöka bli vänner.
Sjäv så tycker jag att alla katter så få gå fritt i och utanför huset, så småningom kommer dem lära sig leva med varandra även om det tar några fighter innan dem kommer överrens.
Dessutom så är lille Taz väldigt rädd för vovven, så han har på något sätt listat ut hur man kommer upp på hustaket.
Har blivit några räddningsinsatser men nu verkar han ha lärt sig hur man kommer ner på egen hand.

Det är som ett galet zoo här i vårt hus just nu och egentligen så vill jag hitta något nytt.
För till råga på allt så är jag väldigt allergisk mot hunden, blir helt täppt i näsan så fort jag kliver in i huset.


Nej nu ska jag försöka sova lite, är ledig på eftermiddagen och har sovit sååå dåligt på sistonde.


Ciao.

Ps. För er som undrar så kommer vi antagligen befinna oss i Sverige under hela oktober månad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: