100327.


(GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN FARFAR!)


Igår blev det middag med Chris' pappa + vän igen. Den här gången blev det stek på Hippo. Yum!
Efter maten gick vi vidare till Up to you bar för en drink innan Kristinas födelsedagsfest på Boom's bar.
Blev inte ute så länge, men fick i mig tillräckligt mycket alkohol för att det skulle vara sjukt jobbigt att ta sig upp imorse. Redan vid 6 var det dags, eftersom jag var tvungen att dyka.
Att det öste ner utomhus gjorde inte saken bättre heller... galet kallt när man kom upp på båten igen!
Jaja...
När jag var hemma under lunchen bestämde jag mig för att det var dags för katterna att lösa sina problem.
(Taz blev kastrerad igår och det verkar ha gjort situationen lite mer hanterbar).
Jag stängde in alla tre i sovrummet, ja lille Zebra behöver ju inte vara där, men inte ska han väl behöva vara ensam?
Får se om alla är oskadda när jag kommer hem om ca. en timme.

Nu ska jag äta upp min Samosa och mina chips.
Så "bye bye".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: