Nervskada.

Idag var jag hos tandläkaren för att prata om nervskadan jag fick när jag opererade bort några visdomständer förra året.. det gick ju inte som jag väntat mig, eftersom det var en annan tandläkare till att börja med.
Han tyckte att jag skulle mejla den andra och disskutera saken, men han gjorde i alla fall en snabb undersökning och han trodde tyvärr inte att det såg så ljust ut för att känseln ska komma tillbaka :(
Har ju hur som lärt mig leva med att halva hakan är bortdomnad men det blir riktigt jobbigt ibland och dessutom känns den ännu mer som att hakan "hänger ner" när det blir kallt ute...
Men men, nu har jag i alla fall fina, rena tänder! :)


Men något som var bra idag var att Petter kom till Stockholm så jag och Johan passade såklart på att umgås med honom :D
Har ju inte träffat honom sedan han lämnade Koh Tao!
Vi sprang runt i stan, kollade på dykprylar och åt lunch på Mongolian Barbeque.
Petter köpte dessutom en jättefin BCD och regulator. :)
BCD:n är precis som min, fast jag har tjejmodellen dåra.. Och regulatorn är mycket bättre! Haha...

Mares Dragon.

Bild från Google.

 

 

Jag har frusit hela dagen och nu har jag ändå varit hemma i några timmar, men har inte lyckats bli varmare.

Kanske håller på att bli sjuk...

Så nu ska jag ta en snabbdusch och krypa ner i sängen med vårt stooora gosiga täcke. Så blir det förhoppningsvis bättre! Sen vid åtta så ska jag väl kika på Robinson. Vilket jag inte tycker är så jätteintressant egentligen, men vad annars finns det att göra en torsdagskväll...?

 

Hej så länge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: