100905.

Nu har vi äntligen flyttat över allt till vårt nya hem och även städat ur det gamla.
Riktigt skönt att inte behöva tänka på det något mer.
Dessutom har vi fått en ny rumskamrat, Vincent! :)
Han kommer dessutom se efter våra kissekatter medans vi är hemma i Sverige så det känns riktigt tryggt.

Vi har så mycket mer saker än jag kunnat föreställa mig, så jag rensade ur lite kläder och gav till dem som behöver. Trots att vi slängt och gett bort saker ser vårt rum nu ut som värsta tonårsrummet med prylar överallt.
Det är mycket mindre än det förra så ikväll måste vi shoppa byrå eller något liknande eftersom jag fått trycka ner hälften av mina kläder i en tvättkorg... :)

Det nya huset är riktigt mysigt och mycket lättare att städa så jag är helnöjd. Ett plus är vi heller inte betalar lika mycket som för det förra stället.
Katterna verkar nöjda också, dem får inte gå ut än, men vi har en fin stor balkong som dem kan ligga och mysa på. Vilket verkar vara tillräckligt för nu.
Zebra är mycket lugnare och har nu börjat tvätta sig själv igen. Men han gör fortfarande konstiga ljud efter att han ätit.. så vi får se om några dagar om veterinären måste öppna upp honom eller inte... :S


Sitter just nu i shopen och gör ingenting. Lågsäsongen har dragit igång ordentligt. Senaste dagarna har vi inte haft någon båt ute på morgonen och jag har haft 3½ dag ledigt. Vilket var ganska bra timing eftersom vi flyttade men nu börjar det ju bli lite långtråkigt och det regnar rätt så mycket från och till...
Så nu är det bara att se framemot Sverige-resan! :)


Love.


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Hejhej! Ann-Louise heter jag och befinner mig just nu på Koh tao tillsammans med min pojkvän Tobias. Vi är 20 resp. 23 år gamla. Vi kom för precis en vecka sedan och har planer på att stanna här en bra bit in på 2011! Det vore skoj att dra ihop lite folk och spela fotboll, volley eller bara sitta och snacka skit över en öl eller så någongång :) Om du/ni har lust så når du mig bäst på msn eller facebook. msn; [email protected]

Facebook: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=575576266



mvh



Ann-louise

2010-09-06 @ 12:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: