En dag som alla andra.

Jaha, så ytterligare en dag som alla andra. Sitter här i shopen och gör inte mycket alls.
Här bankas det som f*n, dem håller på och river entrén till shopen, ska tydligen byggas om.
Det målas inne i tvättrummet och Tom tvättar verktygen till tekniker-rummet.
Jag sitter bara på min rumpa och surfar på nätet, som kopplas ifrån var och varannan minut.. suck!

Kom iväg en sväng till stranden igår igen, men gav upp när tusentals mygg kom ut för middag...
Var jag, Luke Mee, Sergi, Emi, Ima, Rico, Hiero och Pablo.

Saknar min lille Tass som nu varit borta 6 dagar... hoppas verkligen inte att han ligger skadad någonstans.
Förhoppningsvis är han bara ute på äventyr nu när han kan eftersom han stannade inne nästan en vecka då vi hade så dåligt väder...

Annars då?! Ingenting, sjukt uttråkad, upp till shopen varje morgon sen är jag för lat för att göra något i denna stekheta värme :P


xxx.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: