Jobba, jobba, jobba.

Det är ganska lugnt på ön nu, men ändå jobbar jag hela tiden...
Kom in till shopen och förberedde utrustning för kunderna som skulle på 10-resan och så ska jag och Anna ut på eftermiddagsbåten. Har en kund var, så vi borde bli klara rätt så snabbt.
Såg också filmen från igår, Ben hade gjort ett riktigt bra jobb måste jag säga! :)


Är så trött hela tiden nu, måste vara för att det är så grymt varmt.
Igår skulle tydligen vara varmaste dagen. och jag somnade redan klockan 10 igårkväll.
Ändå känner jag mig inte tillräckligt utvilad. Kanske försöker smita hem tidigare idag? hehe

Men just det, ikväll är det BBQ hemma hos Luke Mee, en av våra kunder åker imorgon och ville festa till det lite innan dess. Får se hur mycket jag orkar med efter 2 dyk i den stekheta solen :P


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: