@ work.



Jag och mina grabbar ute på "SeaHawk".
Jobbade 2 dagar med ca.30 fransmän som kom från Koh Samui och dök med oss.
Fr. vänster bak.; Petter, Tom, Chel, Jef
Rico, Sergi, jag, Emi.





Staff + en del av kunderna.


Det var 2 bilder för idag.

Ska ut och göra en review på eftermiddagen. Fast egentligen vill jag bara hem och sova.
Har inte kännt mig särskilt utvilad de senaste dagarna...
Speciellt inte när lille Taz står och jamar rakt i ansiktet på en halv 7 på morgonen och vill ha frukost. Och efter maten kommer tillbaka och försöker öppna myggnätet till fönstret för att ta sig ut. Haha. Det är då en charmig liten katt jag har...

Igår åkte jag en sväng till Chalok Ban Kao och tittade på när några från shopen spelade volleyboll.
Själv var jag alldeles för trött för att spela.

Imas syster kom till Koh Tao igår och för tillfället bor hon hemma hos mig :)
Får se hur länge hon bor kvar, ska i alla fall vara på ön ca. 2 veckor.
Annars händer inte mycket speciellt här...


Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: