Saknad.

Mitt lilla pyre, Taz, är försvunnen!
Det vrider sig i magen när jag tänker på det. Sist jag såg honom var i förrigår vid 7-tiden på kvällen.
En annan hankatt (större än min lilla Tass) hoppade på honom på grannens altan, så föll dem ner 2 meter och sedan kom hunden som hänger utanför mitt hus.
Han bestämde sig för att bryta slagsmålet, vilket han lyckades med, men sedan började han bråka med Taz. Tills Taz rev honom på nosen och stack iväg. Grannen hittade massa pälsbollar på altanen så jag är rätt så säker på att min misse i alla fall blivit lite skadad, så nu är jag väldigt orolig eftersom han aldrig annars är borta särskilt länge..
Längsta han var borta var på julafton. 24 timmar...


Lee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: