Finbesök :)

Nu har ju Teresia, Caroline, Mats och Madde varit här några dagar.
Hade en jättemiddag med dem, Johan, Petter, Bastian, Mon, Jef och hans granne på Pranees kitchen första kvällen.
Fick jättefina presenter också :) Tack så mycket mina älsklingar!

Så startade Teresia och Madeleine sin Open Water-kurs, men efter öronsmärta och lite problem så valde dem att avbryta. Synd på det, eftersom jag gärna hade tagit dem ut för att dyka. Men Mats gjorde jag i alla fall två fundives med igår :)
Han ska nog göra advanced-kursen med Johan också.

I förrigår var jag och tjejerna och åt middag med alla spanska killar; Ima, Sergi, Emi, Carlos och Bau.
Efter det gick vi en sväng till Lotus och hade det trevligt.
Gick hem vid 12 så det blev inte alltför sent. Men kul hade vi i alla fall.

Igår blev det lugn kväll för alla. Trötta efter allt dykande. Miguel och hans kusin kom hem till mig och Ima. Vi lagade hemmagjorda hamburgare och efter maten var alla helt döda..

Idag är jag i shopen hela dagen och hittills har jag gjort nya flyers vi kan dela ut på piren när Lomprayah-båtarna kommer in. Nu på eftermiddagen, efter en mysig lunch med Petter, så ska vi göra commission.
Mycket mer jobb för att sätta in allt på datorn den här månaden. Hittills har jag bara plockat ut allt från en bok och slängt in, men nu ska jag leta fram alla papper och dubbelkolla med boken...
Kommer bli en låååång eftermiddag.

Ska sätta igång först med att förbereda för morgondyken. Nu är rasten slut, så kanske skriver mer imorgon.

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: