110314.

Var ledig igår på eftermiddagen och det behövdes verkligen!
Åt lunch med Petter på Tong Thai Food och efter att jag kom hem totaldäckade jag i sängen. Min kropp gjorde något så fruktansvärt ont! Vet inte vad som händer.. men jag verkar ju inte ha feber längre. Hostar knappt någonting men näsan snorar fortfarande...

Så var jag på Isabels snorkeltest igårkväll på Yao Bar till typ 10, då åkte jag hem för att det började göra ont igen.
Skönt att komma i säng tidigt men känner mig ändå inte utvilad pga smärtan. Känner fortfarande av det nu och som vanligt har jag varit i shopen sedan halv 9 imorse och ska ta ut några fundivers på eftermiddagen.
Hur jobbigt kommer inte det bli då? Har typ blivit beroende av paracetamol... Hjälper ett litet tag, men inte tillräckligt!

Jobbigaste är att jag blir så lättirriterad när kroppen ömmar konstant, jag vill bara stanna i sängen med mina missar och sova i en vecka eller något sånt!
Önskar man kunde göra det...


Nu kom dem precis från matstället bredvid med min Pad Thai, så ska väl försöka peta i mig lite mat. För matlusten är ju inte heller på topp om man säger så...

Kanske blir en rad senare, annars skriver jag nog imorgon.
Hoppas alla mår bra :P


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: