110316.

Wohoo! Verkar som att jag blivit av med det mesta av sjukdomen, vad det nu var...
Lite, lite ömmar det om kvällarna men annars så är smärtan borta :)

Förutom en skön huvudvärk som jag hade imorse då, men det berodde väl på sangrian och ölen jag drack igår. :P
Jag och Emi var på Chabaa tapas som öppnade igårkväll. Fick gratismat och sangria så det var ju trevligt.
Satt med en thailändsk kvinna som visade sig vara ägarinnans mamma. Hon bor tydligen i Tyskland i vanliga fall och kommer hit en gång om året för att hälsa på sin dotter.
Så var det en yngre tysk kille där som gör sin divemaster-kurs med en annan dykskola, snubben var ju trevlig men det kändes lagom underligt eftersom han satt och stirrade på mig hela kvällen. Haha.
Kunde inte riktigt läsa av honom heller, så vet inte om han tyckte jag var söt eller om något var fel :P
Kom i säng rätt så tidigt men smart som jag är fick jag lust att läsa innan jag skulle sova, så slocknade inte förrän halv 2 imorse och så skulle jag upp vid kvart över 6. Ouff!
Morgondyken gick hur som helst bra och alla nöjda och glada.

Har nu suttit i shopen sen klockan två och absolut ingenting intressant har hänt! Så tråkigt det kan vara ibland...
Speciellt idag eftersom vårt internet har varit nere till nu. Så jag och Tom har bara suttit och snackat skit.

Snart får jag gå hem och då blire banne mig till och ta det lugnt. Ropa in katterna och mysa i sängen med någon serie på datorn. Eller kanske sova lite innan det är dags för middag? :)

Har tyvärr inga pinsamma bilder att lägga upp idag, så det här var väl allt!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: