Bank, mat, veterinär.

Så typiskt mig!
Dök inte igår och idag, men ska ut imorgonbitti. Just precis så var jag ute på piren och självklart behövde jag slå i en spik med högerfoten. Så har ett skönt jack i främre trampdyna.
Fick hjälp av Johan att göra rent så nu är det i alla fall täckt med plåster och jag hoppas att det läker så mycket som möjligt under natten.

Allt är avklarat här för dagen men jag ska inte hem än.
Jag, Ima, Marta och Hiero ska som sagt ut på båten och fira lite med Chel.
Jag och Hiero har beställt ris, no name kyckling, massaman curry kyckling och kyckling med cashewnötter.
Ska kila över till 7-11 och köpa lite öl också sen är vi redo för avfärd kl.18.

Gav Chel en liten present från mig, Emi, Ima, Anna och Dani igår.
16 framkallade foton på Chel m.fl. Är ganska dyrt att printa ut bilder här på ön, så tyckte det var en bra idé som present. Inget han kommer göra själv, och nu har han ju lite minnen och även bilder på sig själv att skicka hem till familjen i Burma (Myanmar).

Skrev tidigare att jag skulle hem och sova. Istället fick jag lite viktigare saker gjorda.
Fixade nytt bankomatkort, tog Zebra till veterinären, hämtade och lämnade tvätt, städade badrummet och sopade huset. Duktigt va?
Vad det gäller Zebra;
Vet. tittade i munnen och försökte ge honom någon medicin, men det gillades inte. Han lyckades nästan rymma igen!
Så istället fick det bli 2 sprutor i ryggen och ska tillbaka på måndag samt torsdag nästa vecka för fler sprutor.
Har det inte blivit bättre då är det nog dags att säga farväl :'(

Så nu måste alla hålla tummarna för min lilla baby!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: