Lite småförkyld.

Jaha.. nu sitter jag i shopen med en näsa som är helt igentäppt...
Jobbat sen halv 8 imorse utan rast... Vill verkligen bara hem och mysa med mina små pojkar :)
Är så lycklig nu när jag ser dem leka. Det är precis vad jag gått och hoppats på i månader.
Känns så himla skönt att jag inte tog beslutet att avliva Zebra när det var som värst.
Lillen har gått igenom mycket och nu förtjänar han verkligen det bästa!


Bild på mig Ima och lilla Eneko.

Annars så har jag nog inte mer än en vecka kvar här på jobbet. Väldigt svårt att lösa vilken dag jag ska sluta.
Ena chefen vill en sak och den andra en annan sak.
Känner mig som en budbärare som bara blir mer och mer förrvirrad. Ska bli så skönt när allt löst sig och jag kan satsa på vad som än kommer komma.

Väntar förresten på ett paket som mina snälla föräldrar har skickat ner. Men såklart har jag inte haft tid att gå till posten och självklart stängde dem klockan 12 idag och imorgon är det söndag = stängt.
Får väl hoppas på att det är där på måndag :D

För trött för att skriva mer.. dags att gå hem snart!

Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: