10 dagar.

  Mötte upp med Teresia och Caroline igår och myste lite hemma hos Teresia tills jag skulle iväg på middag hemma hos kusin Josefine.
Drack vin och snackade skit tills vi drog till biljardpalatset eftersom en kompis till henne skulle vara där.
Blev nog lite föör mycket vin till slut...



  Mådde lagom bra idag alltså, men åkte ändå iväg till Sickla och bowlade med pappa, Jessica + hennes föräldrar och Philip. Sedan käkade vi och åkte hem till oss och spelade spel och åt ännu mera :)
Jättekul att få umgås med dem nu innan jag åker iväg.
Kommer sakna alla så jättemycket!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, förutom att det nog är dags att sova alldeles strax...


Lee.


Josefine och jag.
Blurrig bild och lagom knubbiga kinder..

 



Kommentarer
Postat av: J

Haha kinder <3

2012-04-08 @ 02:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: