2 veckor, 4 dagar kvar.

  Nästan en vecka sedan jag skrev sist..
Men har väl egentligen inte hänt så mycket...
Fast i måndags var vi hos farmor och farfar på middag. Mums!
Farfar fyllde nämligen 75 år i tisdags! GRATTIS GRATTIS :D

För tillfället är det bara jag och mamma hemma. Pappa och David är iväg på träningsläger sedan igår och kommer hem på söndag.

Jag som hade tänkt att jag ska börja springa lite. Men första dagen jag tänkte ta mig ut kände jag mig helsänkt, som om jag började bli sjuk eller något. Och sedan dess har det regnat varje dag!
Jag är väldigt väderpåverkad så det var nog det jag kände av för några dagar sedan.
Men så typiskt att det ska regna! Det är ju alldeles grått och tråkigt.. och man har ju ingen lust att gå ut..

Nu tänkte jag se om jag hittar lite intressant fakta om Kambodja. Sist jag läste lite fick jag reda på att dem där käkar friterade tarantella spindlar!! Bläää... det kryper i kroppen när jag tänker på det!



Bild från Google.




Lee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: