Nervig och känner mig ensam

  Vaknade upp med ganska mycket ångest idag. Vilket betyder att jag inte heller kommer orka ta tag i röran här hemma.
Ligger saker överallt! Är ju nästan bara en vecka kvar innan vi åker och jag kommer ha några dagar då jag är helt utslagen p.g.a. operationerna. Så man kan ju säga att jag är lagom stressad. Dessutom är jag nervös inför imorgon. Inte rädd men nervositeten går inte att göra något åt.. Det kommer säkert gå bra, det är jag övertygad om men men..

  Tänkte i alla fall förbereda lite mat nu, sen ska jag, ganska motvilligt måste jag säga, pallra iväg mig till gymmet.
Har inte varit där på ett tag eftersom knäet har gjort ont, så förhoppningsvis så ska väl det gå bra också.
Känner verkligen inte för att vara ensam just nu, måste försöka hitta något att sysselsätta hjärnan med så jag inte tänker för mycket...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: