110313.

Måste säga att det kändes lite underligt, men häromdagen innan jobbet så var jag fruktansvärt uttråkad.
Så jag slängde på lite musik och började teckna. Eller snarare kluddra på ett papper... Vilket jag inte gjort på hur länge som helst. Det sjuka var i alla fall att när jag skulle gå så hade jag gjort en stor våg som tryckte in ett skepp mot jordklotet från nordvästra sidan. Tror ni jag blev lagom förvånad när jag kom till jobbet och fick höra om tsunamin i Japan?!

Lite obehagligt var det i alla fall... Jag brukar aldrig teckna vågor till att börja med...



Idag hur som helst så sitter jag i shopen och än så länge har jag inget att göra på eftermiddagen.
Får se vad som kommer upp, om inte så är jag väl ledig och då ska jag nog försöka sova lite eftersom jag fortfarande känner mig lite krasslig...



XX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: