110324.

Dykt 4 morgonar(?) i rad nu.. börjar bli otroligt seg. Men nu imorse kom Ima tillbaka från sitt visa run, så jag får sova en hel timme längre i morgonbitti :P
Har inte hänt något intressant, bara dykt, suttit i shopen på eftermiddagarna och gått hem, ätit middag och slocknat till någon film... Känner verkligen att jag behöver vara ledig en dag.

Ikväll kanske det blir någon öl eller så men jag vill egentligen bara krypa ner i sängen under filten och gömma mig.
Dessutom så ser det ut som att det kommer regna igen.
Igår regnade det hela dagen och blåste som sjutton. Vinden ändrade riktning 3 gånger under dagen också, så vet inte riktigt vad som pågår. Så var det jättemörkt i ca. 1 timme mitt under lunchtid. Skumt...


Nu ska jag sätta igång lite med månadens comission.

<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: