Oväder.

Oh herre! Av någon anledning har vi åkt på värsta skitvädret! Började när jag klev ut genom dörren 8:20.
Sedan dess har det öst ner och det sägs att det är 4 meter vågor där ute på havet. Vilket inte låter så konstigt.
Här inne vid piren står en Lomprayah-katamaran och guppar framåt och bakåt, uppåt och neråt och slår emot piren stup i kvarten.
Dyk- och fiskebåtarna rör sig ännu värre. Men det absolut värsta är att jag har en fundiver nu på eftermiddagen, så jag sitter här och hoppas så innerligt att han kommer in och avbokar. Så jag kan gå hem och mysa med någon film medan regnet öser ner där ute... :)

Tur för Zebra och Taz att jag inte hade hjärta nog att slänga ut dem imorse, dem var så söta och trötta i sängen så jag lät dem vara. I vanliga fall hade dem blivit lämnade på bordet utanför även om dem fortfarande sover medan jag bär ut dem :P

Fick precis höra här att ovädret verkar vara lite från Japan...
Vilket inte vore så konstigt kanske eftersom det kom från ingenstans!


Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: