Mörkhårig.

Idag har det varit väldigt fint väder, strålande sol! Då mår man bra :)

Mötte upp med Caroline när hon slutade jobba.
Hon hjälpte mig att färga håret, så nu är jag mörkhårig igen!
Vi har spenderat väldigt mycket tid i Forum idag..
Fixade ny telefon till Caroline, kollade på kamera och laptop, mötte upp med Teresia, sprang in i Vickan och shoppade lite trosor och solbrillor :)

Var en bra dag idag men...
Var i Sickla med pappa också, skulle köpa en kamera, men när jag kommer dit så har dem precis höjt priset!
Lagom kul, så jag struntade i det...
Och just precis nu så upptäckte jag att min TV inte går igång. Suck!

Ska försöka sova nu.. Har tid hos kiropraktorn imorgon, så hoppas på att ryggen gör lite mindre ont snart..

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: