Mat!

  Ikväll, eller ja, om några timmar är Braf och Åkerlund hemma hos mor och far i Nacka. Vi ska ha en sådan där mysig thai-mats middag, som vi haft så många gånger förr. Tyvärr är det alltför längesedan vi hade en sådan här middag!
Ännu tråkigare är att varken Sofia eller Teresia kommer, eftersom de båda är utomlands och uppfyller lite av sina drömmar :)
Istället tar jag med mig Johan och Jessica dit så inte är jag ensam inte :) 
  
  Jessica är nog påväg hit nu så jag borde sätta igång och göra mig i ordning, sitter i en t-shirt och ett par söta Hello Kitty - pyjamasbyxor. Johan hör väl också av sig om ett tag, när han slutat jobba. 

 


Kommentarer
Postat av: T

åååh jag önskar jag också kunde få äta med er! Mums jag älskar din mammas mat! hälsa alla så mycket. sakanr dig tösa!

pusss

2008-10-25 @ 18:23:51
URL: http://onedostre.blogg.se/
Postat av: Natalie

heej sweetie! saknar dig med! :)

2008-10-27 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: