Kommentarer
Postat av: Tony och Verica Ornstedt

Hejsan Natteli!

Hittade din blogg när jag var inne och sökte på goggle.

Jag sökte på viking house koh tao och hittade då din sida.

Vi är ett GAMMALT på som hade lite kris i livet för 5-6 år sedan och beslöt oss för att utbilda oss till instruktörer på Bans, på Koh tao.

Vi har rest runt i värden under flera år och dykt lite överallt.

Detta var ett intresse som både jag och min fru delade.

Vi har tillbringat flera sommrar på Koh Tao nu och hoppar in då det finns behov av skandinaviska instruktörer på Bans.

Som du säkert vet så är konkuransen i det närmaste mördande där, men vi känner de flesta där och trivs verkligen där.

Såg på era foton att ni också har bott på Bingos.

Vi har tillbringat många glada månader där.

För något år sedan så sa vi att nu jävlar är det sista gången vi åker till KT.

Det slutade med att vi köpte tomt och började bygga ett hus till oss.

Det är ett 3 vånings hus med utsikt över Nangyan island.

Det hela slutade inte med det utan vi köpte tomten bredvid och började bygga lägenheter som vi hade tänkt att hyra ut.

Vi är säkert helt jävla tokiga men vi vill inte sitta en dag på hemmet och ångra att vi inte löpte linan ut.

Vi har 3 barn som är 26, 22 och 20 och tänker inte sitta och vänta på några barn barn utan vill nu ha ett par år till egentid.

Tycker du att vi är helt dumma i huvudet så bry dig inte om att svara men har du lust att ta en öl på terassen på tredje våningen i sommar så hör gärna av dig.

Eftersom att jag såg att du jobbade på Easy Divers så förstår jag att ni kanske känner Lennart Collan som har huset i slutet på vägen där vi bor.

Vi kommer ner den 6 juni och kommer att stanna till mitten av augusti så välkommen hem på en öl om ni är kvar.

Många kramar från Tony och Verica

2010-04-13 @ 20:00:50
Postat av: Natalie

Hej, ursakta det sena svaret.

Jag vet tyvarr varken vad Bingo eller vem Lennart ar. Vart ligger Bingo?

Kom garna forbi shopen nar ni kommer till Tao om ni vill.

Den ligger ju vid Lomprayah piren.

Kram

2010-05-07 @ 10:07:02
URL: http://natteli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: