Lycka.

Wohooo! Mina favoriter Anna och Dani kom tillbaka till Koh Tao imorse :D
Sååå glad! Dem ska försöka stanna till september.



T.v. Jag och Dani / T.h. Anna och jag.



Idag jobbar jag heldag i shopen, så det blir bara hem och däcka efteråt. Så fruktansvärt varmt! Och massor att göra, har jättemånga Open Water elever som gör kursen dem här dagarna efter fullmoon.

Igårkväll hade vi ingen ström ca.2 timmar, inte ens back up-strömmen funkade, så jag och Emi satt med levande ljus och spelade yatzy med lille Zebra som sprang omkring. Knäppisen kommer ju bränna svansen av sig någon vacker dag, springer runt alldeles för nära lågorna.

Måste förbereda för imorgon.


Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: