2011.

Vad fort tiden går! Imorgon är det redan sista februari.
Har varit ett ganska så händelserikt år hittills.. men det mesta har väl kanske inte varit så bra heller.

Nyårsnatten till att börja med, då jag ramlade ner 1½ meter med Maria som landade på mig. Fortfarande smärta i ryggen från och till. Förkylning har jag ju också hunnit åka på.
Zebra som inte blir av med sin tandköttsinflammation och hatar att få medicin. Lyckas inte alltid ge det till honom efter som han börjar rivas som en liten vildkatt.
Taz som var försvunnen och nu har ett stort bithål av hunden. Skriker som en liten gris så fort man råkar nudda benet.
Ima har också varit förkyld och verkar ha sträckt en muskel i ryggen. Förresten så verkar alla på jobbet hunnit vara förkylda den senaste månaden.
En av våra elever blev knivhuggen i bröstet för drygt en vecka sedan pga nån bagatell (han kommer bli helt bra).
Och självklart så har ett par stycken trillat av sina mopeder. Johan till exempel blev påkörd av två thailändare, men klarade sig med några skrapsår.

Men annars så mår vi fint! Och på jobbet rullar det på.
Pratade med chefen igår och han verkar vilja göra lite ändringar i divemaster-teamet.
Jag tyckte att det lät som om det kommer bli bättre, men kan ju berätta mer om det när det blir aktuellt :)

Får hoppas att resten av året blir lite mindre smärtsamt! Utan olyckor och sjukdomar.
Bara att se framåt och ta en dag i taget!

Kärlek.

PS. Spana in nörd-bilden på mig och Petter :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: