120210.

Whoop whoop...

Om 8 dagar blir det att åka iväg till England, hälsa på Ben och Lizzie, träffa Ferry innan han åker hem till Holland!
Blir borta till den 29e...

Skönt och komma bort från Sverige ett tag, fast hade ju varit ännu skönare om man hade varit på väg till ett riktigt varmt land, hehe.
Men kul att få träffa dem igen :)

Gör ju inte så mycket här hemma, så roligt med lite omväxling.
Först måste jag i alla fall till tandläkaren samma dag som jag åker och kolla upp känseln i hakan... Den har ju inte kommit tillbaka.

Imorgon blir det lördagsmys med Teresia, Caroline och Madeleine! Ska äta middag och kanske promenera till Carros nya hus, för att se hur lång dem kommit :)

Så förhoppningsvis kommer Sascha till Stockholm på onsdag! Har ju inte setts på typ 2 år?!

Nu ska jag förflytta mig till köket...

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: