Snoooooze?

  Imorse smög sig ångesten på mig..

  Jag slutade jobba 23:15 igår och var mycket väl medveten om att jag då absolut inte skulle orka skriva den där texten på finska som skulle vara klar förra lektionen. Speciellt inte om jag dessutom skulle vara pigg nog för att ta mig till skolan!


  Jag vaknar av att alarmet på telefonen går igång, hinner få lite ångest över att jag egentligen borde gå upp men inte gör det.
Jag snoozar.
  Vaknar 9 minuter senare och hinner fundera på om jag ska skita i att gå på lektionen idag, orkar inte tänka, är för trött. Så jag snoozar.
  Ytterligare 9 minuter senare bestämmer jag mig för att det är ovärt att missa så pass mycket p.g.a. en lektion, men jag är fortfarande trött!
Igen så snoozar jag.
  Så går det 9 minuter igen och jag flyger upp och börjar stressa runt, nu är det ju bara 30 minuter innan jag måste gå hemifrån..!
  Fan för morgonstress. Jävla ångest.

Bild:symb Nöjd.jpg 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: