8

  Helt otroligt vad långsamt tiden går! Har varit ledig hela denna vecka och har mest tränat och tagit det lugnt.
Packningen börjar på måndag och i helgen ska det jobbas. Antagligen sista passet på några månader!
  Funderar på att prova på att jobba som divemaster, kanske anmäla mig som volontär och hjälpa dem på djurkliniken.
Eller bara ägna tid åt Chuckie och arbeta med ett bättre liv för honom..
  Det är mycket jag vill göra, samtidigt som jag är väl medveten om hur lat jag är =)

Hur som helst så kommer vi inte att bo på samma ställe som förr.
Denna gång flyttar vi in i en bungalow där Chris, Jo och Tom bor! Jo hade en gång inbrott av områdets apa som vanligtvis är fastkedjad, vill inte råka ut för det =) Fast apan är ju ganska trevlig ändå..
 En nybyggd bar finns även på ett tak bredvid.
Men bäst av allt, det springer runt små aprikos-färgade toypudlar på stället! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: