Operationer, BCD och thaimat.

  Har nu en Mares Kaila =)
De bidde ingen Pegasus eftersom inte ens XS i storlek satt bra på mig.. hmm....
Bidde ingen regulator heller, men de löser sig nog hehe.



  Var i alla fall hos tandläkarn idag och YES alla 3 visdomständerna ska opereras bort..
Fast lite NO är det väl också eftersom 2 av dem ska ut på fredag, vilket innebär att jag kommer ha dubbelt så ont som planerat den här helgen! Så får man ju inte äta som vanligt på ett tag heller.
Nästa operation blir den 6:e så ja tandläkarn verkade tycka att det var lite komiskt att jag kommer se ut som en hamster när jag flyger ner till Thai. =/ Han fick också för sig att jag var 19. Kanske man kunde kommit undan och sluppit betala massa då? Haha

  Har också varit i Älvsjö med mor och träffat massa thailänskor och deras barn. Riktigt yummy mat men fick allt lite ont i huvudet av allt tjatter man fick stå ut med =) Fast lite immun mot det är jag nog, har ju ändå fått stå ut med thaidiskussioner hela livet.

Well well.. finns väl inte så mycket mer att berätta om dagen.. eller, imorrn skickas en flyttlåda med kläder iväg till mitt och babys nya hemland! Tihi..

Sawasdee.


Kommentarer
Postat av: Sofia

usch vad hemskt att dra ut två visdomständer på samma dag!! jag ska dra ut mina två i underkäken men ska inte göra det samma dag. gud vad hemskt det vore!! tycker synd om dig!

2009-07-31 @ 17:44:25
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: