Underbara sol!

  De senaste dagarna har jag hunnit träffa en del bekanta och dessutom hunnit få en del sol på mig!
I lördags blev det någon soltimme i Tanto, igår var det Tessinparken och idag var det nästan 2 timmar i Humlegården innan det var dags att hämta ut visumet till Thailand.
Lyllos mig och Johan som kom och ansökte om visum dagen efter att det blivit gratis att söka turistvisum!
Totalt så sparade vi 800kr på att få våra klisterlappar i passet! =)

 Helgen har varit mysig.
I fredags så träffade jag och Johan Bastian och Mon för första gången sedan vi kom hem från Thailand.
Även lillebror var på besök och såg England - Sverige. (Något vi inte ska diskutera för mkt, för det vill vi helst glömma.)
Christian, Nina och Bo dök även dem upp och efter matchen så spelade vi 2x poker.
Inte för att det gick något vidare för min del, men Johan vann en gång och Bastian kom varken etta eller tvåa.
Visst får man retas lite? Han lever ju ändå på poker så det var ju ganska kul för oss andra att han inte vann som vanligt! =)

  Ja lördagkvällen skulle väl ha blivit lugn egentligen men Christian S. kom över och vi åt mumsiga kycklingwraps till middag med hemmagjord guacamole!
På vägen hem från Konsum innan middagen stötte vi ihop med Jonte som var ute och drack öl i Gamla Stan vilket gjorde oss lite mer taggade, så efter en öl och drink hemma så mötte vi upp honom på Temple Bar.
Det var väl inte världens drag där må jag säga men vid 2-tiden fick vi nog och knatade över till Sjätte tunnan.   
Jag, Johan, Jonte och hans bror fortsatte hem till oss efter att klockan blivit 3 och krogarna stängt. Vi satt och pratade i köket fram till 5 på morgonen så jag kom inte i säng förrän vid halv 6!
Inte fick man sova ut heller.. Jag och Johan besökte hans mor på Karlaplan och därefter lade vi oss som sagt i Tessinparken. Visst, det var ingen jobbig dag men oj så slut jag var!

  Idag sov jag däremot lite längre men efter att vi vart i solen, hämtat pass och gått en shoppingrunda så slocknade jag vid 19-tiden och sov nästan en timme.
Egentligen skulle Bastian och Mon kommit över, men förhoppningsvis så ses vi imorgon!

  Vad det gäller vår shoppingrunda så var det mest nödvändigheter vi inhandlade, men Johan köpte sig ett par riktigt snygga sneakers. Sitter perfekt på honom! Han är inte världens lättaste att handla kläder/skor med så tror ni jag var nöjd när vi gick in på Urban St och kom ut med en svart pappkasse?!
Jag försökte hitta en ljusrosa bikiniöverdel eftersom jag har den matchande underdelen men det var förjäves..
Det gör iförsig inte så mycket då jag är i störst behov av underdelar. Hittade 3 par fina på H&Ms rea i fredags. Den lila (hela setet) som finns på bild till höger, den rosa underdelen och en ljublå underdel med mönster.  
Underbart! Det är det jag absolut måste inhandla innan flytten till Thailand!

  Den 10 augusti är det som gäller!
Biljett och visum allt är klart! Tror ni jag är lycklig eller vad?! =)     
Trist bara att man inte har någon inkomst till dess att jag åker.
 Får kasta mig över alla dykskolar och sälja mig själv bäst jag kan!
Mitt i högsäsongen kommer vi ju ner...









På "återseende"..

Love/Nat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: