101227.

Igår jobbade jag ju heldag igen, men efter att ha varit hemma drygt 2 timmar så drog jag och Petter till Choppers för middag och Man U.-matchen. Blev två kannor öl och kycklingschnitzel :)
Så dök Pauli upp också med några svenska tjejer och en kille från Australien och en från Kanada.
Vart rätt så livat men i halvlek gav jag upp och drog till en annan kompis för att säga hej och sedan hem och sova med mina missar.

Just nu sitter jag i shopen och har förberett allt för eftermiddagen och väntar på att Helena ska dyka upp. Vi båda jobbade för bingon samtidigt och idag ska hon komma hit med ett gäng vänner som ska dyka med oss :)
Sen på eftermiddagen ska jag ut med fundivers. Ska nog ta med mig Sergi så att han får träna på att leda dyk. Han ska ju försöka bli klar med kursen innan nyår..

Annars så har det inte hänt något intressant, ja jag är bara lika sliten och trött som vanligt.
Men det rullar :)


Little Lee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: