100324.

Nu efter att kusin åkt hem till Sverige har vi istället Chris' pappa + vän på besök.
Blev några öl på Safety Stop och middag på Pranées igår. Sen var det bara hem och dö som vanligt :)
Är tröttare än vanligt nu, tror att det beror på medicinen mot inflammationen i näsan...


Vad det gäller katterna, så stack Justin hemifrån igår igen, vi lät honom hållas, men idag åkte Chris och plockade upp honom från Happy Daze (han går alltid tillbaka dit, eftersom vi bodde där förut).
Så nu börjar projektet med att få Taz och Justin att komma överens. Vi måste hålla dem i samma rum tills dem är ok, eller tills Justin dödar den lille. (?!)

Jag har märkt att Tazs bakre del av kroppen verkar växa en aning fortare än framdelen! Haha, ser riktigt gulligt ut.
Men jag hoppas verkligen att hela kroppen är proportionerlig när han vuxit klart! :)


Här ser det ut som det kommer att regna idag, själv så ska jag inte dyka så det gör inte mig så mycket.
Ganska skönt till och med, för det rensar luften en aning. Det är så varmt och kvavt under den här tiden av året, så det blir nog bra med lite regn. Vi vill ju inte få slut på vatten här på vår lilla ö...


Nee, nu blir det inge mer skrivande. Ska försöka leta reda på en mask till en av våra syrgastanker.


Lee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: