Beach.

När jag slutade igår vid 12:30, så drog jag, Emi och Marco upp till Sergi och spelade kort ett tag.
Efter det blev det stranden med Veronica, Alberto, Marta, Hiero och Anthony.
Jag och Marco nickade lite boll i vattnet och självklart blev det en hel del sol..
Sjukt varmt igår, antar att det känns lite jobbigare eftersom vi hunnit vänja oss vid kyla medan vi hade det dåliga vädret.
Efter några timmar gick jag och Sergi upp till Bam Bam och åt mat eftersom vi båda skippade lunchen igår.
Dem andra stannade kvar på stranden...
Efter maten åkte jag och Emi hem och glodde på film och serier hela kvällen.. Sjukt slappt!

Lille Tassen är fortfarande borta! Och det märks verkligen. Har inget litet energiknippe som flyger runt i huset längre.
Zebra sover ju bara mest hela tiden... Vet. sa att dem börjar bli väldigt lata i 3-års åldern när dem är kastrerade.
Sååå sorgligt.

XXX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: