Hmm.

Blev stranden igår igen efter jobbet och så hem en sväng för lite lunch och en snabb dusch innan jag åkte förbi hos Petter och fick lite filmer.
Senare på kvällen var det middag hemma hos Pablo.
Spansk omelett och cous cous-sallad som Veronica lagat. Mumsigt! :)
Snackade strunt och drack några öl tills klockan var ca. halv elva. Då var det dags att åka hem...
När vi gick därifrån höll jag på att hoppa högt av rädsla, men det visade sig att det som skrämt mig var två ankor ute på promenad! Hehe

Idag gör jag samma sak som varje dag... Sitter och leker med datorn och gäspar :P

För er som undrar så har Tassen fortfarande inte kommit hem... Tänkte att om jag stänger ut Zebra ett tag så kanske han hittar honom, så kommer dem hem tillsammans.
Första försöket satte sig Zebra på altanräcket och rörde sig inte ur fläcken på ett par minuter, så jag flyttade honom till gräset. Men han satte sig bara ner igen så jag stängde dörren och gick in. Efter 5 minuter hänger kattskrället i fönstergallret till mitt sovrum haha.. så det var bara att hjälpa honom in!


<3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: