Jahaja.

Åkte upp till djurkliniken igår. Köpte avmaskningstabletter till katterna eftersom Zebra äter en hel del men inte verkar gå upp i vikt. Däremot så har inte Taz varit hemma dem 4 senaste nätterna, så måste vänta med att ge dem medicinen tills båda är hemma...
Så ska Zebra tillbaka till kliniken om 2 veckor eftersom han inte blir av med sin infektion.
Får se vad som ska göras med honom då..

Gårdagskvällen spenderade jag i Sairee med Vincent, tog några öl och snackade i några timmar.
Var ett tag sedan jag såg honom senast så det var riktigt trevligt.
Sascha ringde mig från Sverige igår också :)

Idag blir det nog stranden när jag slutar. Bara 2 timmar kvar tills jag får gå hem...


XX.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: