110225.

Oj oj, vad det har varit mycket på jobbet dem senaste dagarna.
Fullt upp från morgon till kväll! Efter jobbet har jag i princip bara åkt hem, duschat, ätit och total dött i sängen.
Känner verkligen att jag behöver lite tid off...

- Efter att Tassen varit på kliniken sa vet. att han kommer tvätta sitt sår själv och att det kommer läka fint.
Men stackarn har så ont och hela benet svullnade upp som sjutton så han har fått stanna inne med Zebra tills igår.
Då fick dem vara ute hela eftermiddagen.

Igårkväll blev det middag med grannarna. Dem lagade en jättgod pasta med sås. Yum yum!
Så blev det några öl och sjögräs-chips :P
Sen var det bara hem och dö igen. Fasen vad sliten man kan vara. Vill bara ligga och sova en hel dag och starta om.

Var så mysigt imorse när jag vaknade och båda mina pojkar (Taz och Zebra) ligger och sover med mitt ben som kudde. Så sakta vaknade dem upp och Taz lägger högertassen på Zebras huvud och börjar tvätta honom..
Har inte kunnat spendera så mycket tid med dem som jag brukade göra förr.. Saknar att bara vara hemma och mysa med dem. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: