Hemma igen.

Hörde ett svagt jamande igårkväll så jag rushade ut och hitta lille Tassen på grannens tak!
Fick ner honom och bar in honom till Zebra.
Då upptäckte jag att han faktiskt fått sig en liten skada. Han har ett stort hål på insidan av låret, antagligen från hunden. Så går han väldigt underligt.
Fick ta med honom till jobbet imorse och ha honom i shopen en halvtimme innan djurkliniken öppnade. Så nu är han där uppe och blir ompysslad :)
Ska hämta hem honom när jag slutar. Vilket antagligen blir runt halv ett. Om inte så slutar jag klockan 6.

Så glad över att min bebis är hemma :)
Men idag har jag lite saker att göra innan jag kan mysa med honom. Ska lämna tvätt, städa och kanske iväg på möte/intervju. Det vill säga om jag är ledig i eftermiddag...

Nu är det dags att sätta igång med comission.

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: